De gemeente Hollands Kroon waardeert dat vrijwilligers zich inzetten om de leefbaarheid in de gemeente te vergroten. Daarom rijken zij vrijwilligers die hiervoor worden aangemeld een waardebon uit.

Ondernemers kunnen zich jaarlijks aanmelden als inleverpunt voor deze bonnen.

Dit is de werkwijze:

De inschrijftermijn voor de aanmelding van vrijwilligers loopt tot 14 februari 2024.  Vanaf eind februari krijgen alle aangemelde vrijwilligers een brief thuisgestuurd met een cadeaubon van € 25,00. Bij de brief komt een overzicht van alle ondernemers waar de cadeaubon kan worden ingeleverd.

De cadeaubon kan bij één ondernemer worden ingeleverd en kan niet worden omgewisseld voor geld. Ook wordt er geen geld teruggegeven op de bon. Het bedrag moet in één keer worden besteed.

Terugbetaling aan de ondernemers:

Hierboven staat een voorbeeld van de cadeaubon. Op de bon staat dat de bon geldig is tot dec. 2024. Dit wordt veranderd in geldig tot en met 31 maart 2024. De bonnen kunnen bij de deelnemende ondernemers worden ingeleverd tot en met 31 maart 2024.

Ondernemers verzamelen alle bonnen die bij hen worden ingeleverd. De bonnen zijn uniek genummerd door middel van een stickertje met daarop het logo van Hollands Kroon.

Deze bonnen leveren ondernemers digitaal (inscannen of een foto maken) per mail (kernbeheer@hollandskroon.nl) bij de gemeente aan. Het stickertje met nummer moet zichtbaar zijn. Dit kan tot 1 mei 2024.

Ondernemersvereniging Anna Paulowna verzorgt voor de gemeente het betalingsverkeer.

Zo spoedig mogelijk nadat de gemeente het verzoek met gescande bonnen hebben ontvangen, zal het bedrag door de Ondernemersvereniging Anna Paulowna op rekening van de ondernemer worden gestort.

Wilt u daarom in uw mail ook het IBAN-nummer en tenaamstelling van uw bankrekening vermelden?

Bij vragen kunt u de gemeente bereiken via het centrale nummer van de gemeente Hollands kroon 088 – 32 15 000.