A. Hagoort is ondernemer van het jaar 2023

Op 11 januari 2024 werd in Bloemenlust in Breezand de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie van de OVAP gehouden.

Op deze avond met een gezellige opkomst werd de Ondernemer van het jaar 2023 bekend gemaakt.

Uit negen genomineerde bedrijven bleven Muntjewerf Graafmachines, Brenda Tijmes uitvaartbegeleiding en A. Hagoort Besturingstechniek over.

De jury bestaande uit wethouder Robert Leever, winnaar van vorig jaar John van der Kuil van Polderfit en Daniël Banis van Ontwikkelbedrijf NHN bezocht deze bedrijven en liet hen een challenge doen.

Jury voorzitter Robert Leever maakte op deze avond bekend dat Brenda Tijmes de derde prijs won, Muntjewerf Graafmachines de tweede prijs en Arie Hagoort mocht zich Ondernemer van het jaar noemen.

De publieksprijs werd door Warner de Weerd van Rodi media uitgereikt aan Brenda Tijmes uitvaartbegeleiding. Zij had een zeer ruime meerderheid van de stemmen gekregen van het publiek uit de regio.

De Rabobank startersprijs ging naar Restaurant Wijs. Zij namen La Première vorig jaar over en hebben hier een geweldige doorstart mee gemaakt onder hun eigen naam.

Ondernemer van het jaar 2023: A. Hagoort Besturingstechniek

De publieksprijs 2023
De ring Ondernemer van het jaar
Onze prijzen 2023